Friday, August 17, 2012

P.O.S.T.C.A.R.D.S

i have some postcards to give away.
i got them from bali.
please leave your email in my comment box.
i will send them to you :) 

在巴厘岛带回了一些美丽的明信片
想和人们分享
如果你也喜欢
请将你的电邮给我
我寄给你 :)

1.比基尼女郎 bikini girls

 2.比基尼女郎 bikini girls

 3.浪漫 (前) romance (front)
 (后)(back)

4.帅哥 (前) handsomes (front)
  (后)(back)

 5.美术组 art


which one you like? 有没有你喜欢的?

2 comments:

秀蕙 said...

我喜歡比基尼女郎,第二張的左下,可是我住在國外,如果你不介意寄去國外的話,我希望可以收到你的明信片哦~如果你不要也沒關係~
my email is xiuhui_lim@yahoo.com
thanks~

Anonymous said...

i'd love to send you :)